21/1/09

Politics enginhaires?


Non dèishe d'èster fòrça chocant escotar a quaqui politics deth país hènt de tecnics, talament coma se siguessen de vertat enginhaires de nauta qualificacion. Er estudi ambientau deth nau traçat dera N-230 per Aran plantege diuèrses alternatives e era oposicion de Convergéncia a gessut tota prèsta a criticar era prepausa, melhor dit es diuèrses prepauses, per miei d'ua metodologia fòrça rocambolesca e pòc rigorosa, donques ei as Ajuntaments as qui les tòque corsar es allegacions corresponentes. En tot cas, èm ath començament deth començament, ena fasa prèvia des estudis preliminars entara definicion deth traçat. Mès, eth Govèrn de Zapatero, un an dempús dera dubertura deth nau tunèl de Vielha, s'i a metut dejà a trabalhar e, per prumèr còp, es promeses de toti es plans d'infraestructures que mos an anonciat ath long des ans comencen a auer ua basa reau de compliment.

Eth Sindic ja anonciat era constitucion d'ua comission territoriau d'assessorament tecnic, pactada dejà en mes de mai passat, pr'amor que, dilhèu malurosament, eth ei conscient que non ei enginhaire de camins ne tecnic de miei ambient e dilhèu eri, es expèrts de vertat, pòden aportar lum a un ahèr qu'en lòc de dividir aurie d'amassar, ja des deth punt d'enguarda politic. E a compdar d'aguesta vision, tanben serie ora de començar a parlar de quin a estat eth balanç dera Convergéncia aranesa e catalana en matèria d'inversion en infraestructures en nòste país pendent toti es sòns ans de govèrn, sigue en forma d'inversion pròpria o coma resultat d'ua negociacion e demana damb eth Govèrn der Estat. Es accions son lèu compdades damb es dits d'ua man. Son causes que passen quan es politics vòlen hèr d'enginhaires...